// Strawberry cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Sayang Berubah ◕‿◕
Sabtu, 4 Mei 2013 | 8:11 PTG | 0 Sweet Cupcake
   Assalamuaialikum Semuaa ,

Haha ~ Dha brhabuk Aku punya blog niey sebab dha lama kot tak bukak . hmpp :/ nak cerita pasal sayang aku dha berubah ;)

   Sometime aku memerlukan dia , dan sometime jugak aku memerlukan orang lain . aku tak tahu dgan perasaan niey . kecewa , sdeh , gembira , patah hati and semua pun ada . sakit hati kerna lelaki jugakk . kalau tak , tak jadi mcm niey . aku sebenarnya boleh setia ! tapi orang taknak setia dgan aku nak wat mcm mner . aku redha je . aku harap jodoh aku sampai nanti . meski tak bisa aku kena sabar dgan dugaan aku :) Harap ALLAH dgar permintaa aku . AMINNNN ..................



                       Sekian ;)