// Strawberry cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Rasa kecewa sangat-sangat :'(
Isnin, 10 Disember 2012 | 10:04 PTG | 0 Sweet Cupcake
                                               Assalamuailaikum semua ,

      ::saya masih boleh tersenyum bila awak buat saya macam ni ? tapii , dalam hati saya sudah koyak seperti kertas . rasa hati ni sudah melayang di mata saya :) hurrm ~ sometime saya nak orang sayang saya . tapi itu hanya khayalan . rasa sedih di hatii , tapi kita kena sabar kan . kata orang putih , NO MEN ~ NO CRY . tak tahu lhaa betul kea tak kan . tengok lah apa saya akan buat suatu hari nantii . jangan sampai saya akan lakukan benda-benda yang lalu . tapi , saya still sbr dengan sikap awak . semua lelaki mcm vanggang kan . memang saya tak sempurna bagi awak . tapi tolong beri saya kasih sayang :) saya teringin kasih sayang . Now , saya tak nak sedih-2 lagyy . sbp , ade orang tu nak GB dgan aku . so , apa lagyy GB lhaa kan :) harap aku dengan dia kekal :) terima kasih dha buad saya macam gini sayang :) saya masih boleh tersenyum buat awak :) cinta saya dengan awak akan terkubur my EX :')

-THE END-